uwaga: możesz uzyskać rabat do -10% na dowolną usługę!Poznaj szczegóły.
Problem ze sprzętem? Twój komputer odmawia posłuszeństwa? System nie radzi sobie z Twoją pracą? Możesz się zrelaksować! Dziwne, ale możliwe! Nasza firma zapewnia rozwiązywanie problemów informatycznych w czasie, który ty wybierasz! Jeżeli sytuacja nie jest zbyt poważna możemy rozwiązać Twój problem zdalnie bez bezpośredniej wizyty dzięki tzw. pomocy zdalnej. Tak więc czym jest help desk?
Help desk to zakres informacji i zasobów pomocy, służących do rozwiązywania problemów związanych z komputerami i usługami informatycznymi. Typowy help desk ma kilka funckji. Zapewniamy użytkownikom jeden punkt kontaktu, aby otrzymać pomoc w różnych problematycznych sytuacjach. Oferujemy zarządzanie wnioskami za pośrednictwem biura pomocy oprogramowania, takich jak system śledzenia problemu, który identyfikowany jest unikalnym numerem identyfikacyjnym. W skórcie nazywamy to systemem LBT (ang. "local bug tracker").
Posiadamy również tak zwany Network Team, który odpowiedzialny jest za oprogramowanie sieciowe sprzętu oraz infrastruktury takich urządzeń i kompozytów jak: serwery, przełączniki, tworzenie kopii zapasowych systemu czy zapor firewall. Są one odpowiedzialne za usługi sieciowe takie jak e-mail lub bezpieczeństwo systemowe plików.
Usługa ta przeznaczona jest głównie dla małych firm, które nie posiadają serwerów. Umowa abonamentowa uprawnia do korzystania z pomocy naszych specjalistów określoną liczbę godzin w miesiącu. ITPOL zobligowany jest umową do reakcji na zgłoszenia problemowe w określonym czasie.